THE PLANA BAIXA MIRROR ÉS UNA MENA DE 'MELTING POT' ON EN CASTELLÀ, CATALÀ I ANGLÉS PARLEM D'AQUEST PAÍS NOSTRE, D'UN POC D'ECONOMIA, DE MÚSICA, DE LITERATURA, D'ECOLOGIA...I, SI ENS ARRIBA L'INSPIRACIÓ, TRACTAREM DE FER NARRACIONS CURTES...PER A NO CANSAR. AL MATEIX TEMPS INTENTAREM CONTRIBUIR A LA DIFUSIÓ DE LA LLENGUA EN LA XARXA. GRÀCIES A JAVIER LINARES PER INCLOURE'NS EN LA RELACIÓ DE BLOCS DE 'OPEN GOVERNMENT' I A SERGI PITARCH EN LA SEUA TESI DE BLOCS EN VALENCIÁ.

viernes, 25 de mayo de 2012

"LA ESPE", LA FINAL, APLAUDIMENTS, XIULETS...



...Els valencians tampoc
(no el em votat!!!, com els francesos voten el seu cap d'Estat)

No me'n recorde be, pero fa dos o tres anys els mateixos protagonistes jugaren la final de copa en Mestalla. El borbó va estar molt xiulat, també l'himne sense lletra. Un conegut del poble hem va dir: "vaig estar al camp i eixos xiulets em feien por". Li vaig contestar que a mi el que em faría por es que no es pugués xiular.
La estrambótica idea de Aguirre (jugar a porta tancada per a evitar la bronca) es un intent de deviar l'atenció del desquadre comptable dels seus comptes, a mes d'una política covard d'austruç. Ella, que es la que ha ficat benzina a la final, diu que te dret a opinar; clar, jo també.
Volen provocar aplaudiments en lloc de una forta xiulada? doncs, be: que interpreten el Gernikako Arbola, tot seguit dels Segadors: forts aplaudiments de les dos aficions. Al final del partit interpretació del himne del equip guanyador. No estic en pla sorneguer (encara no; al epìleg, en tot cas). Açò no es nou en democracia: vaig vore una final de copa Rangers-Aberdeen on es va interpretar Scotland the brave en lloc de God save the queen...no pasa res; tranquils!.Equivoquen el pais: es a Jordania i a Marroc (ej) on no es pot xiular el rei, ací sí.
-----------------------------------
Aquesta modesta sugerència es sols per a provocar aplaudiments. Pero si el que es prèten (en la que está caent aniría bé) es provocar rises, aleshores sempre es podría interpretar l'himne de Bostwana. Diuen que es preciós i exòtic (Satisfaction garanteed).

No hay comentarios: