THE PLANA BAIXA MIRROR ÉS UNA MENA DE 'MELTING POT' ON EN CASTELLÀ, CATALÀ I ANGLÉS PARLEM D'AQUEST PAÍS NOSTRE, D'UN POC D'ECONOMIA, DE MÚSICA, DE LITERATURA, D'ECOLOGIA...I, SI ENS ARRIBA L'INSPIRACIÓ, TRACTAREM DE FER NARRACIONS CURTES...PER A NO CANSAR. AL MATEIX TEMPS INTENTAREM CONTRIBUIR A LA DIFUSIÓ DE LA LLENGUA EN LA XARXA. GRÀCIES A JAVIER LINARES PER INCLOURE'NS EN LA RELACIÓ DE BLOCS DE 'OPEN GOVERNMENT' I A SERGI PITARCH EN LA SEUA TESI DE BLOCS EN VALENCIÁ.

domingo, 29 de agosto de 2010

BLOCKED UP !


Els meus escasos 36 lectors valencians i catalans diaris están decebuts. Em pregunten perque no escric mes narracions breus del tipus LA TORMENTA DE SAN ROC o EDELMIRA. Dels estrangers, ‘pillats’ per obra i gracia de la aplicació ‘contadorwap’ (Gracies David M.C, ahí en Aldaia) no se res pero m’agradaría al menys que diguereu algo . Anyway, gracies als lectors/res anònims de Nordestedt, en el lander alemany de Sclleswig-Holstein; al d’eixe polblet suís al costaet de Zurich; al de Dallas (Texas); al de Brno (Txequia) i especialment al de Hafnarfjördur, en Iceland, prop de l’Artic;
Molt agraït…pero doneu senyals de vida collons i feu algún comentari.
No, ja no escric contes; ni molt menys novel.les. Simplemente: ara em dedique les 24 hores del día a odiar Manuel Vicent (si eixe tipo arrogant de la foto), …fins que siga capaç, o acosegueixca la técnica necessaria per escriure quelcom la meitat de meravillós al menys que “Contraparaiso”," Pascua y naranjas” o "No pongas tus sucias manos sobre Mozart". I damunt aquest estiu tampoc ha vengut al poble com em va prometre la seua germaneta Rosa !!!

No hay comentarios: